вівторок, 5 червня 2007 р.

Як Ікалюк був в Києві

Ось сижу на південному вокзалі і пишу блог. Ноги болять бо находився, в животі щось не дуже бо зїв піццу за 2.30 грн з гастрономі Хрещатик, а я спочатку подумав що то бутерброд. Ковбаса з цієї піци, мабуть, ще вчора гавкала.

Зжер в Макдональдсі БігМак і МакФлурі. Блін та це лоховство за 15 грн. так поїсти. Я то МакФлурі ледве доїв бо воно було таке солодке як радянські цукерки.
Дивуюся - купа народу там сидить і це їдять. Мій вердикт - ні брехні.

Розчарувався в книжковому базарі Петрівка. Я уявляв його кращим і дешевшим.
Купив MP3 ATB з усіма альбомами за 8 гривень. Ліцензійний :)

В Києві шалений темп життя. Але зате тут з понятіями попроще. Ходи хоч голим ніхто не здивується. Вічуваєш себе вільнішим.
Люди набагато простіші в своїй поведінці. От, наприклад, я в відділі кадрів прікалувався з касирши то в Франківську мене б давно послали. А тут ні.

Їхав в поїзді з 3 жіночками. Вони мене ще підгодували ковбаскою, цибулькою, помідорчиком, огірочком. Казали: "їж тобі треба поправлятись". А я їв. Зате вночі баба так хропіла що мужик так не зможе.

У Львові за мінеральну воду заплатив 4.50, а за одне морозиво 3 грн. Обдираловка капітальна.

Так що в Києві добре, а не в Києві тоже добре.